THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

2009...Η ανασκόπηση



Γυρνώντας ξανά το χρόνο πίσω θυμάμαι ξανά τα σημαντικότερα γεγονότα της χρονιάς που πέρασε. 1. Το 2009 με βρήκε στο ίδιο ακριβώς μαγαζί που θα με βρεί και απόψε, πράγμα παράξενο, γιατί θα είναι σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα. Σαν ο χρόνος να σταμάτησε σε εκείνη την στιγμή. Κι όμως ο χρόνος πέρασε...
2. Τελείωσα με τη σχολή μου, ύστερα από 4 χρόνια ανεπανάληπτης φοιτητικής ζωής και ορκίστηκα μαζί με το άλλο μου μισό τη Ν.
3. Έφυγα από τη Θεσσαλονικούλα μου και το σπιτάκι μου και ξαναγύρισα στη hometown και στη ζεστασιά της μανούλας μου, που περιλαμβάνει το καλύτερο σπιτικό φαγητό.However, πρέπει να δηλώσω οτι "Θεσσαλονίκη μου, μου λείπεις!". "Το ίδιο κι εσείς αγαπημένα μου φιλαράκια!".
4. Βρήκα την πρώτη μου δουλειά και ξαφνικά έγινα miss και κυρία...
5. Ανακάλυψα οτι η επαρχία δεν είναι και τόσο άσχημη όταν έχεις καλή παρέα...
6. Η προσωπική μου ζωή για μια ακόμη χρονιά παρέμεινε στάσιμη...πράγμα που με κάνει να πιστεύω οτι δεν ήμουν και πολυ φίλος της αλλαγής. But who knows???

Το συνειδητοποιήσατε ότι μπαίνουμε στο 2010????? Εεεεεεε???????? Πού είναι οι διαστημικοί σταθμοί, τα παράξενα υβριδικά οχήματα, οι λευκές στολές, το φαγητό σε ταμπλέτες και οι συσκευές τηλεμεταφοράς??? Εγώ άλλη εικόνα είχα πλάσει στο μυαλό μου όταν ήμουν μικρούλα για το 2010!!! Τι να πώ, ίσως η εξέλιξη να γίνεται γρηγορότερα στο μυαλό μας απ'οτι στην πραγματικότητα. Τέσπα, για όλους εσάς φίλους, γνωστούς και αγνώστους εύχομαι το 2010 να σας φέρει αυτό που ψάχνετε και επιθυμείτε, με όσο το δυνατόν λιγότερες θυσίες και στενοχώριες. Αυτό που εγώ επιθυμώ είναι πολλές αλλαγές και πολλά πολλά ταξίδια, και φυσικά υγεία για όλο τον κόσμο!!! HAPPY NEW YEAR FELLOWS!!!